Postnale yoga


Na de zwangerschap heeft je lichaam tijd nodig om te herstellen. Je lichaam is veranderd, je bent op zoek naar een nieuwe balans. De postnatale yoga helpt je lichaam weer sterk te worden en te herstellen en gunt je een moment van rust. Een moment van aandacht voor jezelf, zonder iets te moeten.De fysieke oefeningen zijn voornamelijk gericht op het sterker maken van je bekkenbodem, buik, rug en nek omdat hier de meeste druk op heeft gestaan tijdens de zwangerschap. Door middel van ademhalingsoefeningen richt je je aandacht weer naar jezelf en geef je ruimte om te voelen en ervaren wie jij bent in je rol als moeder. Door het doen van yoga oefeningen ondersteund door de adem, wordt je spierkracht weer opgebouwd en voel je hoe de energie weer gaat stromen. Je gaat je sterker en vitaler voelen. Het bekkengebied, de buikspieren, maar ook schouders, nek, armen en rug zullen volop aandacht krijgen. Maar naast het opbouwen van spierkracht is er ook aandacht voor ontspanning en merk je hoe je zowel fysiek, mentaal als emotioneel spanning los kunt laten, je wordt je ervan bewust dat je óók dat nodig hebt om je balans te hervinden.

Welkom van 6 weken na de bevalling. Deze les gaat door 1 op 1 in een gezellige privé setting. Je baby mag eventueel ook meekomen.

Meer informatie
Stuur gerust een mail naar info@pureandjoy.be en we bekijken samen wat een geschikt moment kan zijn.